LEVERINGSINFORMASJON

Shipping policy

Det er viktig å starte med å avklare for kundene at behandlingstidene dine er atskilt fra leveringstidene de ser i kassen.

Alle bestillinger behandles innen X til X virkedager (unntatt helger og helligdager) etter mottak av e-postbekreftelsen. Du vil motta et nytt varsel når bestillingen din er sendt.

Inkluder annen relevant informasjon mot begynnelsen, for eksempel potensielle forsinkelser på grunn av et høyt volum på bestillinger eller posttjenesteproblemer som er utenfor din kontroll.

Innenlandske fraktpriser og estimater

For beregnede fraktpriser: Fraktkostnadene for bestillingen din blir beregnet og vises i kassen.

For enkel frakt: Vi tilbyr $ X fast frakt til [liste land].

Du kan også legge vekt på eventuelle gratis fraktterskler du tilbyr (f.eks. Gratis frakt for bestillinger over $ 75). For flere forsendelsesalternativer kan du liste transportøralternativer, priser og leveringstider i en tabell.

Fraktalternativ

Beregnet leveringstid

Pris

Mening1

X til X virkedager

$X

Mening 2

X til X virkedager

$X

Mening 3

X til X virkedager

$X

Local delivery

Hvis du tilbyr lokal levering eller henting i butikk til kunder i ditt område, kan du dedikere en del av forsendelsespolicy-siden din for å forklare prosessen eller opprette en egen fraktside spesielt for lokale kunder.

Gratis lokal levering er tilgjengelig for bestillinger over $ X innenfor [dekningsområdet]. For bestillinger under $ X belaster vi $ X for lokal levering

 

Levering skjer fra [leveringstid] på [tilgjengelige dager]. Vi vil kontakte deg via tekstmelding med telefonnummeret du oppga i kassen for å varsle deg på ankomstdagen.

Du kan liste opp postnummerene du betjener og / eller vurdere å legge inn et kart her, slik at kundene enkelt kan se om de er innenfor ditt lokale leveringsområde.

Henting i butikken

Du kan hoppe over fraktkostnadene med gratis lokal henting på [liste opp stedene hvor henting i butikken er tilgjengelig]. Etter at du har bestilt og valgt lokal henting i kassen, vil bestillingen din være klar og hentet innen X til X virkedager. Vi sender deg en e-post når bestillingen din er klar sammen med instruksjoner.

Hentingstidene våre i butikken er [butikktid] på [tilgjengelige ukedager]. Vennligst ha e-postbekreftelsen via e-post når du kommer.

Internasjonal frakt

Vi tilbyr internasjonal frakt til følgende land: [liste over land].

Hvis relevant, kan du også inkludere land du ikke sender til: For øyeblikket sender vi ikke til [listen over land].

Hvis du bruker beregnede fraktpriser: Fraktkostnadene for bestillingen din blir beregnet og vises i kassen.

Hvis du tilbyr flere internasjonale fraktalternativer, kan du også oppgi dem i en tabell. Du kan inkludere bredere leveringstidslinjer (f.eks. 8 til 20 dager) for internasjonal frakt, siden forventningene kan variere sterkt avhengig av destinasjonen.

Fraktalternativ

Beregnet leveringstid

Pris

Mening1

X til X virkedager

$X

Mening 2

X til X virkedager

$X

Mening 3

X til X virkedager

$X

 

Bestillingen din kan være underlagt importavgifter og avgifter (inkludert moms) som påløper når en forsendelse når ditt destinasjonsland. [Din bedrift] er ikke ansvarlig for disse kostnadene hvis de blir brukt og er ditt ansvar som kunde.

Hvordan sjekker jeg statusen på bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta et e-postvarsel fra oss som inkluderer et sporingsnummer du kan bruke til å sjekke statusen. Det tar 48 timer før sporingsinformasjonen blir tilgjengelig.

Hvis du ikke har mottatt bestillingen din innen X dager etter mottak av e-postbekreftelsen, kan du kontakte oss på support@email.com med navn og bestillingsnummer, så ser vi på det for deg.

Inkluder en lenke for kunder som kan spore bestillingen hvis den er tilgjengelig.

Frakt til P.O. esker

Noen transportører har begrensninger rundt frakt til P.O. Esker. Hvis en av operatørene dine faller inn i denne gruppen, bør du slå opp policyen og kommunisere den til kundene dine her.

Refusjoner, retur og bytte

Oppsummer returpolitikken din her, og lenke til hele siden for returpolicy hvis du har en.

Vi aksepterer retur opp til X dager etter levering, hvis varen er ubrukt og i sin opprinnelige tilstand, og vi vil refundere hele bestillingsbeløpet minus fraktkostnadene for returen.

I tilfelle bestillingen din er skadet på noen måte, kan du sende oss en e-post så snart som mulig på support@email.com med bestillingsnummeret og et bilde av varens tilstand. Vi tar opp disse fra sak til sak, men vil gjøre vårt beste for å arbeide for en tilfredsstillende løsning.

Hvis du har ytterligere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss på support@email.com.